Second Hand Spaning

Idag lunchade jag med Pauliina efter jobbet.
På vårt gamla Thai hak.
Panang Curry kyckling slår aldrig fel.
Smaskens!

Under sena eftermiddagen begav jag mig downtown.
Besökte vintagebutikerna INA & Beacons Closet.
En av INAs locations har vintage bara för killar.
Det konceptet gillar vi.
Skarpt.

Ikväll blir det middag med mina roommates.
William lagar lasagne och korkar upp rödvin.
För ikväll är det säsongsavslutning av Greys Anatomy.
Dvs, en viktig TV-kväll.
Prepare for tears!




Den här fick följa med mig hem från Beacons Closet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymmt snygg t-shirt gustav! :D!Hoppas du mår underbart! Kramar caroline

2009-05-23 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0