Woodbury

Idag fick Paula håret fixat på Louis Licari.
Salongen där min ena roomie Gus är trainee.
Han är inne på sista etappen i utbildningen.
Är så glad för hans skull.
Chance of a lifetime!

I eftermiddags sade jag adjö till Louise.
Hon flyttar nu hem till Sverige.
Vemodigt, men då och då kommer den stunden.
Stunden då det är dags gå vidare i livet.
Jag önskar dig all lycka till Louise!

Därefter pyste jag och Paula ut till Woodbury Common Premium Outlet
Där hittar man mycket labels till nedsänkta priser.
Paula fyndade på Calvin Klein och jag på Yves Saint Laurent.
En omständig och sen tågresa hem vart det.
Skriver dettta 1:42 AM.
Puss!




Kommentarer
Postat av: Louise

Tack vännen! vad köpte du från YSL?

2009-03-31 @ 10:25:48
URL: http://rockwithme.blogg.se/
Postat av: Gurva

Ett par sommarsandaler:) lite gladiator inspirerade..dock inte med spännen utan med lädersnören som man virar x antal varv runt fotvristen..svarta:)

2009-03-31 @ 15:22:22
URL: http://gurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0