Tuesday is the New Friday

Smatt hungover.
Sitter pa jobbet och slanger i mig en pizza slice.
Det ar ett ypperligt botemedel mot bakfylla.
As we all know.
Mmm..ost.

Igar vart det lite utgang.
Tenjune & 1Oak stod pa nattagendan.
Shake shake
Sip Sip
Filmade lite.
Ska se om jag kan lagga upp den snart.

Idag blir det till att plugga.
Har exam imorrn i Professional Selling.
Ratt dum kurs.
Mest ar det att lasa massa tips och dos and don'ts.
Palla.

I min Advertising klass ar det nagot roligare.
Vi haller pa med grupparbete.
Uppgiften ar att gora en annonskampanj.
Vi jobbar precis som pa en Advertising Agency.
Jag har blivit tilldelad Account Manager.
Vilket betyder att jag har huvudansvaret.
Killen som star for den kreativa utformningen har inte svarat pa mina mejl.
Antingen forsoker han smita undan eller har han bara droppat kursen.
Berattade det idag for min professor.
Hon sade till mig:
"Well, write him an e-mail and tell him he's fired."
Bam bam snap snap. Bort med honom.
Nu far Emily och jag helt enkelt skissa pa kreativa losningar.
Damn it feels good to fire people.
Visste inte att man kunde fa en kick av det.
Ar val nagon slags makteufori som utloser sig.
Love it!


Kommentarer
Postat av: Caroline Sandström

Hahahahahaha asså gustav du är sååå rolig, jag dog av skratt nu när jag läste detta, verkligen en lycko boost på jobbet idag!! Hahah! Saknar er i NYC! Kram på dig och ta hand om dig!

2009-03-06 @ 15:37:05
Postat av: Gurva

HEEEY!! åh va kul att du skrev här..glad att jag kan roa hehe. Ebba viskade i mitt öra att du ska besöka oss snart??!! Stämmer det? isf, ÅH VA KUL!! :D

Kram på dej!!!

2009-03-07 @ 00:14:18
URL: http://gurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0