Talkin' about an uprade!

Ja, imorse slängde jag på mig finkostymen.
Putsade mina loafers & genrepade på lite lines:
I'm punctual, a team player, get along well with others, etc..
Dvs, jag skulle på intervju för en ny praktikplats.
Företaget är ICBC Broadcast Holdings.
Självklart fanns en Starbucks latte i min hand.
Tydligen var detta icebreakern för intervjun då hon frågade:
"Wow, so you're part of the Starbucks revolution too?"
Nyckeln är: "establish a good mood from the get-go."
Ett skratt kan leda till mycket.
Kort och koncist, jag fick det! YAY!
Det ironiska i det hela att dom har sitt office i samma byggnad där jag jobbar nu.
3 Park Avenue building verkar magnetiskt hålla kvar i Gurva.
Dock ligger ICBC på 41:a våningen.
Vilket betyder att jag hamnar högre upp i byggnaden.
Talking about an upgrade! FAB!
Samma känsla som man får på flyget när man blir uppgraderad till business class:)
Anyhow, vi firar detta med Beyonces Upgrade U.
Tjing!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0