Tidig Måndag morron

Idag vaknade jag kl 6. Kunde verkligen inte somna om. Jag pyste iväg till mitt älskade gym på W 73 ST & Central Park West. Hade en grymt bra workout. Sprang på bra i hela 45 min. Älskar o träna just på morronen för att då har man maxad energi och är helt utvilad. Så nu fick man en kickstart på veckan. Kan behövas!



Annars flöt dagen på. Vår advertising professor gjorde en liten announcement om midterm exam nu på onsdag. SAY WHAT?! Så i eftermiddags blev det hårdplugg i bibblan. Fick klart två kapitel, så nu får man fortsätta intensivt både ikväll och imorgon.



Detta var dagens look. Köpte dessa glajjor i söndags nere i St Marks Place. Tycks?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0