Rick Owens a.k.a. Genious

Provade dessa skor idag på Barneys.
Design by Rick Owens
Extreme avant-garde.
Boots-klackar för män blir bara högre och högre.
Enda nackdelen är att Ricks prylar är snorigt dyra.
Men ack så många outfits jag skulle kunna förgylla med dessa pjucks!



När jag provade dom började jag nästan gny.
Precis sådär som Lola gör när hon vill komma upp i sängen.
Vart är min sugardaddy när jag behöver honom?!!
:)


Jag är en ivrig själ.
Inte kan jag vänta till varmare tider med att bära min sönderklippta Diesel pantalonger.
Därför valde jag idag att under ha svarta långkallingar/tights/leggings.
Det blev ju kalas-snyggt!
Anyway, vad är egentligen den bästa termen för killar?
Antagligen långkalsonger, men det ordet känns helt sjukt ofab.
Jag får spåna vidare på det. Pocketless superslim pants? PSP?

Stay gorgeous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0