Puppy & Balenciaga

Farbror Frost fortsätter att blåsa sin kyliga vindpust över Manhattan. Det innebär att den puffiga gåsjackan fick vara en del av dagens outfit (not so happy about that). Men jag är ju en chihuahua egentligen (enligt Ebba) så då måste man skydda sig mot bitande kyla.

Jobbade under förmiddagen. Mest spenderade jag tiden med att ringa runt hotell och förhandla om lägre rates för potentiella klienter. I en ekonomi som denna är det bara att fortsätta pressa priser till max. Överraskande nog går det väldigt bra för företaget jag praktiserar hos nu. But 2009 has just started so...who knows what will come.
En av kollegorna tog med sin nyfödda valp till kontoret. Sockersöt så till den milda glad vill jag lova. GULLEGULL!



Efter jobbet så var jag ju tvungen att smita förbi Barneys. Jag fann denna jacka/kavaj väldigt lockande. Älskar axeldetaljerna och de längre ärmarna. Men Balenciaga har ju en tendens att sätta ett icke-student-vänligt pris på sina plagg så det får bli till att drömma. Det stod inte ens något pris. We all know what that means!


Balenciaga

Nu är klockan sisådär sju. Väntar på att mamma William ska bli färdig med maten. Tills dess får två chihuahor vänta tålmodigt i varandras sällsskap. Hoppas ni alla får en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Ebba

HAHAHAHAHA!!

Puppisen: adorable!!!!!

Jackan: fabulous!!!

Du och Lolis: made for eachother <3

2009-02-07 @ 04:53:49
URL: http://ebbalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0