Kort vår

Ja, det var bara en liten vårväder appeteaser vi fick här i NY i måndags. Skön och halv varm luft till idag (tisdag) snöstorm, kallt och slask. Aja, man försöker att inte hänga läpp. Men som den vädermänniska jag är, så är det svårt stundtals. Jag och bra väder är såå tighta;)

Efter Ethics klassen mötte jag upp dom gulliga mexikanska tvillingtjejerna Elena & Isabel. Som alltid sitter vi och asgarvar åt allt möjligt. Därefter var det bara att nöta av de sista sidorna inför advertising exam imorrn. Nu har jag summerat alla kapitel och ska läsa igenom återigen under kvällen. Bara essäfrågor kommer det att vara. Men det gillar jag bättre än multiple choice så det ska nog gå. Tjing!




Kommentarer
Postat av: ebba

haha! va galet att vi lyckades blogga om nästan exakt samma sak.. ibland skrämmer det mig hur vi tänker!!! love

2009-02-05 @ 02:59:09
URL: http://ebbalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0