AAAH!!

Stötte på något mycket trevligt.
Sarah Jessica Parker is wearing my boots!!!!
Gillar hur hon har knäppt dom.
Ska nog prova och bära dom som hon gör nästa gång.
YAY!
Älskar när man får inspiration till nya sätt att bära sina skor/plagg.
Köpte dom i September förra året.
Men när jag var på Barneys häromdagen såg jag att dom fortfarande fanns kvar.
Kort och koncist, they are fabulous unisex boots!
Dock jobbar den bitchiga expediten kvar på skoavdelningen.
Det är typ telepatisk catfight varje gång jag är där.
När jag köpte bootsen skrev han in Carin Gustavsson på köpet.
Jag är osäker på om det var för att det står Cronqvist Gustav på kortet,
eller, för att han ville jävlas.
Anyway, MJAO!!!



www.fiorentini-baker.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0