Fullspäckad dag

Idag visade jag runt systrarna i Soho.
Dom blev såklart kära i Marc Jacobs butiken.
Bägge fick med sig lite godsaker.
Därefter passerade vi Marc Jacobs baby store.
Då fick vi syn på denna filur i skyltfönstret.


En person är utklädd till mus och dansar i fönstret.
Trodde jag skulle dö av skratt.
Detta fick mig osökt att tänka på avsnittet när Miranda i SATC flörtar med en man som jobbar som sandwich. Om man själv vore i samma sits, skulle man inte vara nervös varje gång man behövde avslöja sitt yrke?
Just imagine:
- So, what do you work with?
- Well, I am the dancing mouse in the MJ store.
Hmmm...

Därefter lunchade vi på Soho Park.
Grymt smarriga hamburgare.
Ligger på Spring & Lafayette.
Fast bäst är ändå stället på sommaren.
Supernice!



Mitt i promenaden klickar det till på lillsyrrans huvud.
Ett stycke duvskit hade landat på mössan.
Haha:)


Så kan det gå!
Nu ska vi hela familjen ut och käka Indiskt.
Puss, puss och puss!

Kommentarer
Postat av: Ebba Lotta

"EAT ME"!!! Hahaha...

2009-02-17 @ 01:55:11
URL: http://ebbalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0