Då va det över..

Idag var det dags för presentationen i Professional Selling. Nu såhär i efterhand känner jag att det gick helt ok. På senare tid har jag börjat inse innebörden av "man får ut så mkt som man går in för det"-mottot. Jag kan ärligt säga att jag inte lade ner hela min själ i förberedelserna och researchen. Overall, en rätt disträ approach. Så därför blev jag varken besviken eller stolt över denna prestation. Målet var ju att sälja så bra som möjligt. Aja, nu är det över. Lovar att brinna mer för nästkommande projekt!

Fick mig en glad överraskning i dagens post. Min Greta Garbo poster hade kommit! YAY! Och min Stockholmsposter hade anlänt där hemma i Sverige så pappsen lovade att ta med den till NY nu på fredag. Då kommer också resten av min familj och hälsar på. Det är nämligen mammas födelsedag och vad passar bättre än att fira här på Manhattan. Åh mamma kommer få en present hon sent skall glömma! Kan dock inte berätta här på bloggen vad det är för nåt. Hon kanske läser mina inlägg...

Nu e d tisdagkväll. Ebba kommer över en sväng och vi ska leka.
Tills dess roar jag mig med att klippa i kläder jag med.
Ett bra tips är att använda rakhyveln och skrapa på jeansen.
Temat "slitet och trasigt" står ju på modeagendan för kommande säsonger.
Man måste ju vara förberedd!
Tjing!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0