Clean look

Imorse var jag inte på humör att komma ut ur lägenheten.
Slöade på, lyssnade på musik och åt min havregrynsgröt.
Innebar att jag blev sen till första lektionen.
Dock när ja entrar rummet (sisådär 30 min diva-aktigt för sent) så visar det sig att det var inställt.
Så mitt dåliga samvete för morgonslöandet försvann på ett kick!

När jag kom till jobbet var det bara ett fåtal personer där.
Datorn började krångla och det låg inget på mitt bord.
No business today!
Så jag pyste hemåt.
Borde egentligen börja på en uppsats...
Kanske senare...


Idag körde jag pure, black, and fabulous.

Cardigan - Annhagen
Tischa - H&M
Pantalonger - Cheap Monday
Pjucks - YSL



Att slöa på morgonen är alltid bäst i sällskap av Lola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0