UGH!

Veckan startades mindre bra.
Hade två utav mina kurser i måndags.
Bägge lärare lama och inspirationslösa.
Kan ju säga att det blir lätta A:s
Igår ringde min praktikplats och sade följande:
- Hi Gustav, sorry you cannot start until Wednesday next week.
Bara känner mig nu helt och totalt jävla menlös.
Orkar inte lalla runt mer.
Jag drömde att jag köpte en jacka för alla pengar jag hade.
Efter det bodde jag på gatan endast med min jacka.
Det här är inte sunt.
Vaknade upp med sjuk värk i övre maggropen.
Ångest över att jag bara spenderar och inte producerar.
Ringde mamma min och beklagade mig.
Det slutade med att jag bokade en sista minuten biljett till Stockholm.
Så nu blir det hem till Skandinavien över påskhelgen.
Behöver få lite perspektiv på saker och ting.
Just nu är jag bara trött, besviken och less.
Ska bli skönt och få lite påskmys med familjen.
+ att längtar jag efter Tössebageriets semla.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0