Lugn

Det är ett lugn att vara hemma i Sverige.
Behövde verkligen få ett instant break från NY-klimatet.
Det stog mig nästan upp till halsen.
Men nu mår jag bättre.
Pratade precis med Ebba på skypen.
Är så glad att jag har dig vännen!
En äkta guldklimp e du:)

Nu innan jag ska krypa till kojs posar jag med nya pälsen.
Fick den av mormor precis.
Köpt på Levins Päls i Västerås på 60-talet.
Ett must-have-vintage i garderoben.
Det tjötas ju så mycket om att köpa o bära använt.
Sen om jag har på mig den offentligt eller ej är en senare fråga.
Kanske skulle regera som faggot-pimp i Manhattan iklädd den.
- What's crackelackin' yo? How 'bout some BROmance tonight?
Succé?




Kommentarer
Postat av: Ebba

åå puss!! hahahaa!! lätt att du kan pimpa upp vad som helt asså!!;)

2009-04-11 @ 17:55:47
URL: http://ebbalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0