Costume Party at Mercer Penthouse

I lördags drog min roomie Gus med mig på hemmafest.
Närmare bestämt ett Costume Party.
Temat var mer eller mindre valfritt.
Grunge, hippie, eller an old classic.
Jag satte ihop min grunge-punk-rock-gay-inspirerande outfit.
Anyhow, vi hade det jävligt trevligt.
Å va många coola outfits folk hade knepat ihop.
Tyvärr hade jag inte min egna kamera:(
Jag förlitar mig istället på andra via facebook.
As of now, har dessa bilder laddats upp.
Festen ägde rum i en Penthouse Apt på Mercer St.
Fick under festen reda på att Leo DiCaprio brukar hyra lägenheten under sommaren.
Tjing!




Allie the hostess!



Gus & Laurie!











Min fina tischa!

Kommentarer
Postat av: paula

Love the outfit!!! snygga thights;) Jag antar om man ser ut så där kan man inget annat än att ha roligt. puss btw. var vinet gott?

2009-04-09 @ 02:12:38
Postat av: Gurva

TACK!:) vinet var supeeerb..du e forever vinexpert;) hoppas vi ses riktigt snart igen..i sommar? puss

2009-04-10 @ 14:31:44
URL: http://gurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0