Halloween shopping



Denna fredag eftermiddag spenderades i downtown. Nu är det cirkus en vecka kvar till min absolut favorit högtid: Halloween. Vilket måste MÅSTE firas i NYC. Ebba, Louise och jag var då ute i god tid för att inhandla våra outfits. Det är sådan stämning, så den som inte har varit i NY under halloween har definitivt missat något. Ebba skall vara pilot, Louise ska vara katt, och jag ska vara flygvärdinna. Det kommer bli grymmast ever!!

Efter vår shopping tog energin slut. Sådan hets. Kändes som alla var ute i eftermiddags. Så vi slog oss ner på Starbucks och tog oss varsin välförtjänt coffee drink. Min specialare (se sista bild) är Coffee Frappuccino med tre vanilj shots. Heavenly tasty må jag säga. Den hjälper mot allt. Trust me!

Ikväll blir det dock en lugn kväll. Mamma och lillsyrran landar inatt. Så jag vill vara pigg imorgon bitti! Vi ska ha det riktigt myspysigt. Blir nog en frukost på Yaffa Café nere i East Village till att börja med. Därefter får vi se.

Puss och kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0