Dagen efter..

Gårdagsnatten var beyond fantabulous. Grym musik, väldigt schysst entourage av människor. Allt var bara superb.
Ebba och jag skakade rumpa som aldrig någonsin.
Kvällen började med middag på 212. Ett mysigt litet hak som ligger på 65th st between lexington and park. Vi avnjöt gott vitt vin, god sallad, smarrigt friterade räkor och calamari, och till efterätt jordgubbar och glass. Gillar verkligen den restaurangen. Så härligt ljust med sin vita inredning. Behövs verkligen nu när mörka tider tränger sig på. Vi var cirkus 16 pers.
Efter det hoppade vi in i en taxi ner mot Meatpacking District för att gå på Tenjune. Där var det grymt drag! Det var högst upp i soffan för min och Ebbas del. Så schysst att se ut över hela klubben medan man skakar sin tush till max. Fantabulous!

Efter ett par timmar av idogt dansande och drickande satte vi fart mot 1 Oak som ligger på W 17th st. Där vart det mer rock inspirerad musik med en dos av electro hiphop. Så jävla schysst! Vi svävade allt mer in i dimman och kvällen bara fortskred smoothly.
Runt 4 tiden kände jag dock att det var dags att palla sig hemåt. Hade ju trots allt skola dagen efter. Men på något sätt så hamnade vi alla i en bil. Vår promoter hade lovat att skjutsa oss hem. Tummen upp!
Hursomhaver vart det tummen ner när jag och Ebba insåg att vi befann oss i Lincoln tunnel för att släppa av någon i New Jersey. Vi fick smått panikångest. Jag menar...you don't go there unless you're grabbing a flight at Newark Airport :)
Aja..Ebba, jag och Monroe hade det trevligt i bagageluckan. Kom väl hem sisådär runt 6 på morgonen. Blev att sova i en timme och sen iväg till skolan. Summa summarum, en grym party tisdag i NY is the bomb!

Tjupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0