Vart tog solen vägen?

Varför vaknar jag återigen och möts av regn och grå rusk utanför fönstret? Sick and tired of it!
Börjar sakta drömma mig bort till Miami...
Ikväll ska jag ut och fira Louise födelsedag! Det blir nog sushi och kanske lite barhopp?
Annars blir det nog en del plugg i helgen. Har en quiz på STDs i Human Sexuality på måndag. Den klassen är bra lustig. Känns som att många är sexuellt frustrerade och behöver få utlopp genom att sönderanalysera vissa ämnen. Det roligaste måste ändå vara i måndags när vi diskuterade smittorisk av könssjukdomar. En kille gav respons till lärarens utläggande om att STDs smittar lätt oralt om killen får utlösning i tjejens mun (ja, han är extremt heteronormativ). Killen sa:

- But if she runs to the bathroom very quickly afterwards and take some Listerine won't that help? I mean it says on the bottle that it kills 99.9% of bacteria!

Jag tror magen vände sig ut och in så mkt som jag skrattade. Den kommentaren gjorde hela min dag!

Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0