Tenjune 2 års jubileum



Igår kväll (tisdag) vart det utgång. Ebba och jag mötte upp med lite folk runt tio-tiden för att käka middag på STK nere i Meatpacking District. Det bjöds på lite av varje, bland annat supergod fisk och smarrig potatismos. Tummen upp! Gillar verkligen den restaurangen, speciellt deras inredning. Lite gold-black-light inspirerat. Precis det tema som jag vill ha i min framtida lya!



Då vi käkat klart bar det av mot Tenjune. En klubb/lounge som ligger vägg-i-vägg. Där var det två års kalas för hela slanten med uppträdande och grejer. Någon grupp som heter Retro Kids spelade. Ebba och jag kollade på varann och bah: Huh? Är det någon av er som hört talas om dom? Aja, dom rappade och beatade på bra. Dock lite långtradigt efter ett tag. Sen vart det några andra artister som jag inte kommer ihåg namnet på.

Vid två-tre tiden-tiden kände vi dock att det var nog, så vi slängde oss i en taxi och det bar av hemåt. Inte en av dom roligaste kvällarna direkt, men väl värt restaurangbesöket. Börjar smått planera vart man ska ha sitt födelsedagskalas i vår. Kanske där?



Ikväll ska jag bara ta det lugnt och chilla framför TV:n med lilla Lola. Rätt trött efter dagen då jag faktiskt, dock med nöd och näppe, pallade mig upp imorse för att gå till skolan.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Louise

SHIT va snygg din blogg blev!! Me like!



=)

2008-11-20 @ 20:43:21
URL: http://nyclouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0