Soho + Cain



Igår (Lördag) började dagen med en låång promenad. Kände verkligen att jag behövde det!
Vid ett tiden satte jag fart ner mot Soho och mötte upp Ebba och hennes urgulliga syrra som är på besök. Dom två shoppade lite. Själv hittade jag ett par Chanel solglasögon som satt superfint, men det tåls att tänka på om dom är värda priset. Dessutom frågade jag mig själv: can guys wear Chanel? Just solglasögon känns mer eller mindre unisex men...
Vi får se!

Därefter mötte jag upp Pauliina för en snabb Starbucks och lite update på skvallerfronten. Stackare hade fått gått runt och burit på min dvd-spelare som hon skulle lämna tillbaka. Livet är inte lätt ibland..

Natten spenderades på klubben Cain. Bilder och eventuellt videos läggs upp senare. Mycket lyckad kväll och trevligt gäng. Mycket drinkar, schysst musik, och många dansanta svenskar haha. Swedes have invaded NY. But, we are FABulous!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0