Pumpfredag

Det här förbannade kylan, försvinn va! Just fed up with this! Jag emigrerar till syd!
Efter jobbet idag mötte jag upp Pauliina. Vi begav oss mot Little Italy och åt god pasta och snackade gossip. Hon och jag måste vara största skvallerkärringarna ever. Vi pratar verkligen om allt och lite till. Analyserar hit och dit, försöker ibland finna svar till omöjliga frågor. Haha. Men kul är det!

Ikväll (fredag) ska mina roommates iväg på teater. Så jag har lägenheten för mig själv!:)
Dock blir det ingen utgång. Jag har TOEFL test imorgon bitti i sex timmar. Ska testas i reading, writing och listening. Gör detta för att jag ska söka in till ett annat college nästa höst. Och då behöver dom ett TOEFL score. Så jag hoppas att det ska gå bra. Det börjar 9 och är ute i New Jersey till och med. Det blir upp och hoppa tidigt. Så därför ska jag nu ladda upp genom att gå och köra hårt på gymmet så att det strömmar runt lite blod till dom små hjärncellerna så att man är på topp imorgon. Så skönt också på fredag kvällar då det är lite folk. Ska bli härligt att sätta sig i ångbastun efter...mmmm.
Sen ska jag kila förbi Indiska haket och köpa med mig chettinad chicken och bara ta det lugnt. Lola finns såklart med på ett hörn!

Trevlig helg allihopa!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0