NY, NY

Idag fick jag en glad överraskning i email inboxen. Min lillsyrra tog en del bilder från när hon och mamma var på besök här för ett par veckor sen. Så här kommer några utav dom!


Jag & syrran utanför Merkato 55 nere i Meatpacking


Syrran kom väldigt bra överrens med Lola. Kärlek?


Världens smarrigaste pizza slice hittar man två blocks från där jag bor!


Jag och världens bästa mamma höstpromenerar i Central Park!


Höst stylish!

Dessutom skickade syrran med bilder från greklandsresan i somras, då jag tyvärr inte var med:(
Men jag var bara tvungen och lägga upp denna bild på mina paranteser. Tycker den är så schysst. Ser ut som nån annonskampanj. Inte visste jag att dom kunde bli så stylish på bild haha:)



Imorgon är det Thanksgiving. Det blir kalkonmiddag med mina kära vänner. Bilder kommer läggas upp!
Happy Thanksgiving kära läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0