Myssöndag



Efter en rätt så misslyckad utekväll blev det tidig hemgång för min del. Men när jag kom hem runt två tiden var mina roomates fortfarande uppe. Så vi gjorde popcorn och browsade on-demand filmerna på Here channel (gay kanal). De flesta filmer är kalkoner, men ibland dyker det upp ett litet guldkorn. Dock inte igår, somnade rätt hårt i fåtöljen.

Idag (söndag) vaknade jag tidigt. Runt tolvtiden mötte jag upp Pauliina för en lång promenad. Vi strosade runt i Riverside Park och drack varsin söndags-starbucks (lite vår tradition). Skönt och soligt väder! Lite senare var vi (snarare jag) tvungen att kila förbi Diesel affären på 60th st and Lexington. Till både min och Pauliinas förvåning kom hon ut med en påse därifrån!! Haha. Jag var tvungen att fota detta moment. Hon hittade en supersnygg tajt läderjacka. Jag har nog sällan skådat en liknande shopaholic orgasm :D Själv nöjde jag med en tisha från American Apparel. Pösigt oversize i viskos material. My favorite!! Så snyggt med lite halv-transparent svart. Tummen upp! Så det blev en shopping a la rock style idag.

Nu sitter jag dock i begravd i Business Law boken. Har midterm exam på tisdag. Hoppas det skall gå vägen. Väldigt formell och komprimerad engelska. Så det blir till att ha ordlistan i högsta högg!

Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0