Lyckad utekväll




Igår var det Louise födelsedag. Detta firades med middag på Tenzan. Ett sushi ställe som ligger på Columbus Ave mellan 73 och 74 st. Det vart jag, Louise, Ebba, och Anastacia. Jag måste erkänna att det kändes väldigt Sex and the city. Intimt och äkta. Därefter bar det av till en semi-sunk rockbar på UWS. Där var vi ett tag och chillade med drinkar, men kände att vi behövde mer fart och dans!! Så det bar av till Posh haha..slår aldrig fel på lördagnatten! Kändes som en ganska skön respons till alla fancy nattklubbar vi har besökt länge nu. Denna kväll var mer raw och nära. Ett annat New York. Det är det jag älskar med staden. There is something for everyone. Och det går faktiskt att få fler bitar av kakan!

'

Väl inne på Posh så får Ebba ett ragg though it's my territory! Haha Grymt söt var han. Det var en lång diskussion och utläggning huruvida han var straight, gay, bi. Jag tror han var en representant från framtida generetionen. Det vill säga han hade inte hoppat in i garderoben än. A reversed-coming-out sitation. Det vill säga: he's straight, but he just doesn't know it yet!




Min outfit bestod av:
Hatt - fick låna av William. Han köpte den från en street fair. Otroligt hur mkt bra man hittar på såna asså.
Slips - H&M
Skjorta - Zara Man


Kommentarer
Postat av: Ebba

oh lover boy...

2008-11-16 @ 01:52:28
URL: http://ebbalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0