High class drag queens

Sådan sjuk rea hype i New York just nu. Sale! Sale! Sale! Half off! Half off! Sale!
Självklart kliar det i shopping fingrarna när man ser high fashion items till ett mera rimligt pris. Lite underligt är det dock att dom börjar rea ut redan nu. Thanksgiving har ju inte ens varit och det är tiden före jul. Det betyder ju att det inte går så bra inom retail businessen just nu. Men konsumenten kan ju dansa lycklig! Anywho, jag kilade såklart in på Yves Saint Laurent på väg hem från jobbet och provade lite snygga boots. Tyvärr fanns inte min storlek kvar i dom jag ville ha:( Dock när jag satt där så fick jag syn på en trio drag queens som provade hysteriskt höga high heels. När en utav dom speglade sig såg han att jag sneglade på honom och hans skor. Hans respons:
- You like them too huh?
- Honey, you look fabulous!
svarade jag

I love drag queens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0