Utmanad

Utmanad!

Regler:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din "att-göra-lista" i dag:

1. Ta på mig dagens optimum outfit.
2. Palla mig till skolan.
3. Cigg + kaffe för att överleva dagen.
4. Motvilligt plugga till exams på torsdag.
5. Bestämma vad jag ska äta till middag.

Vad gjorde du för tio år sedan?
För 10 år sedan var jag en liten blond pojke som vandrade på rosa moln i Danderyd. Levde väldigt tryggt tillsammans med min familj och hund. Därav, ett rätt platt och ointressant liv. Umgicks med gänget i min klass. Vi hade "sova över" partys ofta, där vi kollade på Scream, Halloween, och Beck för att skrämma skiten ur oss själva och samtidigt tävla om vem som var minst rädd och mognast haha. Jag var ett stort fan av svenska såpoperor, Sunset Beach och Spice Girls. Back then kunde jag inte ana att jag gav tydliga tecken på att jag höll på att växa upp till en stolt bög. Resten är historia.

Ställen du bott på?

Jag har bott på följande ställen: Danderyd ---> Bolton, UK ---> Danderyd ---> New York, USA

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

Direkt köpa en fantabulous apartment i Manhattan. Område är fortfarande osäkert. Men jag är lite sugen på Lower East Side. Jag skulle definitivt resa mer, och notera endast First Class. Bjuda med vänner såklart. Jag skall också köpa en kåk ute i East Hamptons, ett beachhouse blir det nog. Jag skulle även fortare än kvickt springa på en galen shopping rond. Dior Homme (allt som finns i affären), Yves Saint Laurent (åtminstone 4 par boots till), med mera.

Jag är helt enkelt en late adopter till detta fenomen. Så vem har inte gjort detta? Ifall du vill bli utmanad, hey give me a call:)

Kyssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0