bring me a higher love

Ni vet den där filmen Big Business, med Bette Midler & Lily Tomlin. Två tvillingpar som mixas, o ena paret lever ute på landet o det andra i New York City. En av 80-talets roligaste filmer, och jag hittade slutlåten i filmen på international movie data base, don't you just love today's technology?
I alla fall, låten heter Higher Love med Steve Winwood. Jag kallar det en perfekt låt till att dansa till iklädd bara handduken efter en lång avkopplande dusch, o man bara vill shakea av sig den där handduken.
Bring me a Hiiiigher Love!!!

By the way, idag så stannade en taxibil o lät mig passera, trots rödsignal för mig o grönsignal for honom. Kallar vi det gentlemannamässigt lr inte? Tummen upp! Kungligt korsade jag gatan, iförd min rock. Fabulous!

http://www.ilovethe80s.com/bigbusiness.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0