Stockholm, Stockholm stad i världen

Klockan har slagit 3.26 AM. Tricket att komma över jetlaggen när man åker till Stockholm från New York är ju att hålla sig vaken första dagen man kommer hem. Jag lyckades ganska bra. Tog en tur på stan och kilade förbi Kicki och fick en liten update på skvallerfronten. Vid 4 tiden på eftermiddagen brast det. Jag var tvungen att krascha lite i sängen och sov ett par timmar.

Hursomhelst, kan inte sova. Ligger här i mitt gamla pojkrum och bombarderas av minnen från tonåren. Har kommit på hur fruktansvärt dålig inredningssmak jag hade när jag fixade det här rummet sist. Men jag var ju väldigt ung och naiv. Fast jag gillar ändå att rummet är sig likt. Representerar ju en del av mitt liv som TT (tasteless teenager).

Så, för att roa mig surfar jag runt på webben och läser bloggar. Just nu är min favorit denna:

bringthefuckingruckus.blogspot.com

Älskar stilen han representerar med sin blogg. Avant Garde för killar. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0