frustrerad..

Gaah! I hate waiting. Sitter och väntar på att min syrras iPod ska levereras hem till mig. Eftersom det krävs en signatur måste jag sitta hemma och vänta. Jag är så otroligt rastlös. Behöver kila ut och röra på mig. Men jag får helt enkelt vänta vidare..
Måste hinna med att klippa mig också.

Imorgon ska det julshoppas. Både till mig själv och familjen. Fick en jul bonus från jobbet, så det var trevligt! Sen på lucia kvällen är jag och mina roommates bjudna till ett Holiday Party hemma hos chefredaktören från nån travel magazine. Var ju där förra julen, men då blev ju jag lite vääl lullig. Så jag är glad att jag får en chans till;)

Såg filmen Milk igår. Herrejesus, tårarna rann var tionde minut. My people fought for something!! Kände stoltheten i bröstet...fick sådan lust att bara hoppa in i filmen och joina crowden. Sean Penn gjorde en makalös prestation som Harvey Milk. Det blir nog en Oscar för honom. SE DEN!!

Annars är det ett antal filmer jag ska se innan jag åker hem till Stockholm över jul:

Revolutionary Road
The Reader
Doubt
Changeling
Australia
Twilight

Det blir intensivt!!! Men jag ska klara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0