Fredag

Ja, då var det återigen fredag. Lite uppdatering angående vad som hänt i veckan. I måndags skedde något jag inte väntat mig. Jag var helt chockad. Jag och Ebba blev bjudna av en våra promoters att komma med till Tenjune i tisdags och fira Britney Spears födelsedag. Jag trodde inte det var sant. Ärligt talat.

Väl där var det sjukt hypat. Polisbilar och paparazzi stod och bevakade ingången. Vi missade Britneys egna entré tråkigt nog. Så hon var redan inne och shakeade ass?! Aja, efter restaurangbesök försökte vi tränga oss igenom crowden och komma in till Tenjune. Tyvärr, så blev det inte så. Till mesta dels, tror jag, pga att vår promoter bjudit med på för tok många personer denna kväll. Jag menar, vem tackar nej till något sånt här?!

Eftersom det var något kallt och packat med folk, så valde jag och Ebba att ge upp och sätta oss i en taxi. Så det blev en rätt tidig kväll. Vet inte riktigt om jag var besviken eller inte. Att bara bli inbjuden till något sådant här var bara så overkligt för mig. Så jag kunde aldrig riktigt ta in det helt och bygga upp förväntningar. Även om jag var allt bra sprallig timmarna innan.

Kort och koncist. Denna gång blev man inbjuden. Nästa steg är att faktiskt lyckas ta sig in. Och bara det faktum att Britney väljer ha ett litet födelsedagskalas på den klubben jag ofta besöker. Ett halvt score tycker jag det är värt!

Annars har veckan flytit på. Har smått ångest för en research paper som ska in på måndag morgon. Men det ska väl gå vägen tror jag. Man måste bara ta sig själv i kragen helt enkelt. Åh eftersom jag alltid sparar allt till sist, så betyder detta att jag kommer sitta mer eller mindre fastkedjad vid laptopen i helgen. Varför lär man sig aldrig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0