Slide, Shades, and Sandals






Lite nya inköp har jag gjort. 20 års presenter till mig själv. Ett par schyssta sandaler från Paul Smith och ett par solglasögon från Dior Homme (mina första äkta haha). Dom sitter så skönt. Vilken skillnad det är trots allt.

Idag sade jag adjö till min älskade mamma. Det har vart väldigt trevligt med henne på besök. Vi kan prata om allt, så skönt. Vi är nog väldigt lika, after all.

Nu sitter jag framför datan. Funderar på om jag ska ta en springtur i parken. Är lite halvförkyld men jag är så sugen på och få lite endorfiner i kroppen. Dessutom, mellan 5 och 7 på kvällen springer många hetingar (utan t-shirt), icke helt fel.

Lyssnade på gamla Missy E låtar häromdagen. Jag hade glömt hur bra låten "Slide" är, my god! So I say to all  of you: Sliide Sliide, dip dip, shake shake...move it all around!

Kommentarer
Postat av: Edwin

Åh, Paul Smith-sandalerna! :D
We like, we like. Fy farao vilken snäll mamma du har... Visade du henne även Diesel-jeansen?! hehe

2008-04-23 @ 10:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0