Musik

Veckans tips. För alla mentala tillstånd.

Goapele - Closer to my dreams
Passar perfekt till en latte och doftljus, när man funderar över la future.

Britney Spears - Let me break the ice
Finns det någon bättre pre-party-warm-up?!

Lumidee - Cute boy
Jag e så svag för rnb och en söt tjejröst, skönt gung, passar bra till en kväll framför spegeln.

Nathalie Merchant - Carnival
Låten ligger mig varmt om hjärtat, passar bättre till en kopp te än latte.

Phil Collins - Jesus he knows me
Satte ni eftermiddagsbiskvien i halsen? Gustav = plötsligt galet religiös?
don't think so...men hursomhaver...jag vill svänga tushen o armar. Lite freakshow...

Robyn - Konichiwa Bitches
SKRIKER runway, shit, coolaste soundet, typ scandinavian missy elliot vs electronica.

Sarah Dawn Finer - Some kind of peace
Mår du ur den psykologiska vinkeln mindre bra o du e ensam?..den här tröstar..)


En blandat kompott.
Hitta nåt ni gillar.
Glöm inte.
Musik är vår vardagsterapi.

Kommentarer
Postat av: Malin

"Utan musik i trettio dagar försmäktar jag på denna jord" fri tolkning av Pippi Långstrumps ord. Over and out.

2007-10-30 @ 15:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0