up, down, up..

En upp-och-ner-dag. Vaknade upp imorse till den trevliga överaskningen att mitt konto visar:
-26 978 kr.
SAY WHAT?!
Nervositet, kollar mina kvitton...no, I did not go crazy at Dior and Gucci this weekend.
Klurar till slut ut att min tuition från skolan har dubbeldragits.
Jag kokar av frustration. - 26 papp och NY går inte ihop.
Dessutom regnar det, duttar så där obehagligt.
Usch.

Efter support från fader min, via banktjänsteman, via mig, via skolan...slutar det lyckligt. My money is back.
Hallelujah.
Fick 100 % både på midterm exam och min self-analysis i psykologi. SCORE Gurva!
Det ryckte upp.

Senare på kvällen hoppar jag på subway ner till downtown, och köper mig en winter coat.
En av expediterna skickade den till skräddaren för att sy in den på vissa ställen, och lägga upp ärmarna en aning.
So when I'll pick it up next week, it's gonna look FABULOUS!
Detta ryckte också upp.

Ett nedryck plus två uppryck = ett uppryck


Måndagkvällen slutade därmed positivt, med lite matematisk lösning:)

Night y'all!
zzzzzzZZZZZzzzz

Kommentarer
Postat av: Malin

God morgon!
Grattis till midterm examgrejen! Du fick lön för mödan tillslut.
Puss på dig

2007-11-20 @ 12:03:33
Postat av: Edwin

din matte funkar inte kille...
ett nedtryck som inte blir ett nedryck + två uppryck borde väl i ärlighetens namn motsvara TRE uppryck? eller?

hursomhaver, supergrattis till det grymma midtermbetyget! ;)

2007-11-22 @ 09:37:08
URL: http://eddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0